Raincampaign yeni bir iletişim fikri, ana teması ise her yağmur yağdığında yol üzerinde beliren ve yer kuruyunca tekrar kaybolan zemin reklamları.. Fikrin yaratıcıları Amsterdam'daki Misterwilson isimli reklam şirketi ve Tasarımcı Bas Manders.
Her bir reklam zemin üzerinde en az 8 hafta kalıyor.
Reklama hava durumu, zaman ve mekan boyutlarını da katan bu medyanın pazarlamacıların ve reklam ajanslarının ilgisini çekmesi bekleniyor.
Ayrıca dış mecrayı olduğu gibi kabullenerek yapılan kampanyalardan elde edilen gelirin belli bir kısmı yağmur ormanlarını koruma projelerine aktarılıyor. Kampanyanın ülkesel veya bölgesel olarak lisansına sahip olmak isteyenler de buradan lisans talebinde bulunabiliyor.
Bu nedenle Raincampaign bir pazarlama kampanyası olmanın ötesinde bir çevre kampanyasına da dönüşüyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.