24 Mart 2010 Çarşamba

Yağmur'dan Reklam_SK

Pazarlama aktivitelerinin binaların dışına taştığı günümüzde RAINCAMPAIGN® hem inovatif hemde çevre dostu yaklaşımıyla farklı bir boyutta reklamcılık sunuyor. Ve bunu sadece yağmur suyunu kullanarak yapıyor..

Raincampaign yeni bir iletişim fikri, ana teması ise her yağmur yağdığında yol üzerinde beliren ve yer kuruyunca tekrar kaybolan zemin reklamları.. Fikrin yaratıcıları Amsterdam'daki Misterwilson isimli reklam şirketi ve Tasarımcı Bas Manders.
Her bir reklam zemin üzerinde en az 8 hafta kalıyor.


Reklama hava durumu, zaman ve mekan boyutlarını da katan bu medyanın pazarlamacıların ve reklam ajanslarının ilgisini çekmesi bekleniyor.

 Ayrıca dış mecrayı olduğu gibi kabullenerek yapılan kampanyalardan elde edilen gelirin belli bir kısmı yağmur ormanlarını koruma projelerine aktarılıyor. Kampanyanın ülkesel veya bölgesel olarak lisansına sahip olmak isteyenler de buradan lisans talebinde bulunabiliyor.
Bu nedenle Raincampaign bir pazarlama kampanyası olmanın ötesinde bir çevre kampanyasına da dönüşüyor.


"Continental Kış Lastikleri"'nin yağmurlu günlerde daha iyi bir seçenek olduğunu vurgulayan Raincampaign yöntemi ile Hollanda'da 500 lokasyonda düzenlenen reklamın videosu aşağıda yer almaktadır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.