GAP, marka imajını yükseltmek ve yeni tarzını yansıtmak amacıyla tasarlattığı yeni logosunu web sitesine koydu koymasına ama facebook ve twitter'da GAP hayranlarının yeni logoya duydukları tepkilere sessiz kalamadı ve eski logosunu kullanmaya devam edeceğini açıkladı.
Oysa yeni logosunu (ve mümkünse alternatiflerini) sosyal medya platformları üzerinden oylamaya sunsa, belki de müşterileri çok daha pozitif bir bakış açısıyla, markanın logosunu seçebilmenin zevkiyle bu logoyu seçecekti.
Ancak GAP durumu fark edip geri adım atarak belki de hayranları tarafından kendini eskisinden daha da iyi bir konuma getirmiş olabilir. Logonun geri getirilmesi ile hayranları facebook ve twitter'da oldukça sevinmişe benziyor.
Detaylı bilgi için Dailytech'in sitesindeki haberi okuyabilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.