14 Ekim 2010 Perşembe

GAP'in yeni logosu ve sosyal medyanın gücü

GAP, marka imajını yükseltmek ve yeni tarzını yansıtmak amacıyla tasarlattığı yeni logosunu web sitesine koydu koymasına ama facebook ve twitter'da GAP hayranlarının yeni logoya duydukları tepkilere sessiz kalamadı ve eski logosunu kullanmaya devam edeceğini açıkladı.

Oysa yeni logosunu (ve mümkünse alternatiflerini) sosyal medya platformları üzerinden oylamaya sunsa, belki de müşterileri çok daha pozitif bir bakış açısıyla, markanın logosunu seçebilmenin zevkiyle bu logoyu seçecekti.

Müşterileri için sıradan bir marka olmaktan çok bir yaşam tarzı haline gelen, yani duygusal bağ kurulan markalar, artık günümüzde sosyal medyayı hiçe sayarak hareket etme özgürlüğüne sahip değiller. 

Ancak GAP durumu fark edip geri adım atarak belki de hayranları tarafından kendini eskisinden daha da iyi bir konuma getirmiş olabilir. Logonun geri getirilmesi ile hayranları facebook ve twitter'da oldukça sevinmişe benziyor.

Detaylı bilgi için Dailytech'in sitesindeki haberi okuyabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.